Rozczarowanie na wakacjach…

Rozczarowanie na wakacjach…

Prawdopodobnie dziś na południu Polski padnie rekord najwyższej temperatury w tym roku. W związku z tym po raz kolejny przenosimy Państwa w egzotyczne miejsce.

Klara wybrała się na długo wyczekiwany urlop. Po wylądowaniu prosto z lotnisko udała się na parking, gdzie miał czekać na nią rezydent i wygodny klimatyzowany autokar. Na miejscu okazało się, że do hotelu będzie jechała busem, bez klimatyzacji, w opłakanym stanie… Lotnisko było oddalone od hotelu 300 km. Kobietę czekała więc długa droga przez afrykańskie tropiki.

To nie był jednak koniec uchybień jakie zafundowało jej biuro podróży. Klara kupiła drogą wycieczkę fakultatywną, płacąc specjalną ceną za polskiego tłumacza. Niestety i tym razem zawiodła się, przewodnik nie tylko nie mówił po polsku ale i jego język angielski pozostawał wiele do życzenia…

Pani Klara wydała słone pieniądze za urlop a już na samym jego początku czuła się zmęczona wyczerpana i rozczarowaną, zapłaciła dodatkową opłatę za polskiego tłumacza.

Co może zrobić? Może ubiegać się o odszkodowanie! Nie ma znaczenia czy uchybień dopuszcza się wykonawca- w tym przypadku przewoźnik czy biuro podróży. Winę ponosi biuro podróży, gdyż umowa została nienależycie wykonana. Brak klimatyzowanego autokaru i komfortowego transferu do hotelu to niewątpliwie wystarczające przesłanki, aby domagać się odszkodowania od biura podróży, które w ofercie zapewniało o komforcie, klimatyzacji i standardzie autobusu.

O odszkodowaniu od biura podróży oraz o tym, jak ubiegać się o nie, więcej pisaliśmy tutaj: All inclusive – czyli wakacje na oddziale

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *